2012年5月5日 星期六

勿歧視民建聯盛男

女人仔看 Tec:勿歧視民建聯盛男

2012年05月05日

盛女當道,高絲閒來找朋友吹水,相約當護士的朋友 Y到樓上 Cafe,她一坐下點了杯泡沫咖啡,咖啡未到,便開始訴說:「最近有人追我……」「有人追唔係好事咩?點解愁眉苦臉?點識㗎?」我問。「有次去舊同學個生 日 Party識咗,開頭都冇乜點,咪約吓食飯,傾吓電話咁囉,點知有次佢約我上佢屋企……」「唔好吊我癮啦,照講啦!」高絲按捺不住。

「佢話煮飯畀我食,我見佢間屋都幾大,應該一表人材,上到去見到佢有好多相,一睇,全部背景都係酒樓去飲嘅相,同啲名人合照,我問佢係咩人,佢話係佢啲前輩,支支吾吾咗一大輪,佢先同我講,原來佢係民建聯嘅黨員。」 Y說。

交友無分政黨背景

「民建聯黨員有乜唔好呀?同阿爺咁熟,着數都多啲啦,唔係邊有大屋住喎!」高絲安慰她,但她沒有理會:「佢一表露身份,我諗番就知出事,我好多朋友都唔鍾意民建聯,覺得佢哋有人唔做,走去做奴才,我假假哋都係盛女一名,群埋佢咪影 Cheap晒?」 Y激動地說。

「咁你嗰晚同佢點?」我問。「佢仲想點喎,我求其食完個飯就走,之後佢打來我都冇接。都怪我冇帶眼識人啦。」

朋 友感情事,高絲通常聽過就算,很少過問,但也忍不住說句:「民建聯黨員都係人,應該平等對待,如果你歧視佢,你咪同佢哋一樣,都覺得人有等級之分?」 Y默然。「當然,感情這回事,唔夾就唔夾,佢信仰民建聯,好大程度反映佢人格,覺得唔啱,就禮貌地婉拒,做個有教養盛女,唔好因為佢嘅身份而歧視佢。」

Y聽後,像想通了:「我諗係因為佢價值觀而唔鍾意佢,而唔係佢身份,下次佢打嚟,我一定接!」高絲呷了一啖鮮奶咖啡,向她會心微笑。

高絲

沒有留言:

張貼留言