2012年12月5日 星期三

趁中共這幫狂人摧毀香港前採取行動

近日梁振英越嚟越前言不對後語嘅表現,政客唔少風聲都指,梁振英政權未必維持到太耐。特別中共十八大團派大敗,梁振英其實無乜靠山。

我都希望梁振英政權早日仆街,但梁振英唔同董建華,如果香港人旨意北京班友主動鏟除梁振英,你班友做咗人質都未知。我講過歷史故事,講明依家香港人儘早採取行動嘅重要性。
喺諾曼第登陸後,當時戴高樂將軍領導嘅法國軍隊首要急務,就係要擺脫美國艾爾豪威爾為首膠人嘅制肘,儘快攻番入巴黎。因為歐洲人一般都知,希特拉係 黐孖筋,其實大家都估到,希特拉會下達毀滅巴黎嘅命令。雖然美國有盤算要將法國當成韓國果類國家處理,而亦驚自已無料解放巴黎。但戴高樂係無責任理美國啲 硬膠點諗。

當時雖然法美聯軍有兵力解放巴黎,但如果單靠法軍軍力,我諗打耐少少巴黎都一定變碎片。因為當時成個巴黎,都係一大堆魚雷、炸彈之類,巴黎總督係猶 疑好唔好執行希特拉嘅黐線命令,不過,如果無藉口俾佢嘅話,佢都係得一個選擇,就係執行命令,因為1944年女武神行動失敗後,抗旨軍人都死得好大鑊吓。

法國人要救巴黎,最有效方法就係嚟場起義俾巴黎總督有藉口拖住唔執行希特拉嘅黐線命令。而8月10日,法國共產黨班友開始起義,戴高樂亦下令法國抵 抗運動嘅人,特別FFI喺巴黎起義。當時巴黎總督就用起義發生嘅名義,拖住唔執行命令,直至戴高樂率領嘅法軍抵達,8月25日解放巴黎。

如果梁振英,西環統監府班仆街係希特拉同一類型嘅黐線佬,或佢地幕後老闆係果挺黐線佬,香港唔想被毀滅嘅方法,就係唔好理全民退保果啲打飛機議題, 全面動員反梁振英,任何你認為可以嘅方法都可以,令梁振英同統監府疲於奔命,呢班友不得不走人為止。俾佢地有少少空位,呢班友就會毀滅香港,乜都做得出。 佢地得唔到,你都唔駛旨意得到,就係呢班仆街嘅思維方式。

未來幾個香港人自救議題得一個,反梁。我呢度,完全唔同意孔浩烽講,話地產黨嘅問題。當年英美唔知蘇聯邪惡,但納粹明顥比蘇聯更為邪惡,決定敵人先後係要分得清楚。如果無曾蔭權好多嘢暗中做,或者將北京黐線命令hea做,我諗香港人真係一早死咗。

沒有留言:

張貼留言